چگونه با تولید محتوا اصولی گوگل را فروشنده خود نماییم|مقدمه

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

معرفی دوره آموزش رایگان تولید محتوا

با توجه با اهمیت تولید محتوا در هر کسب کاری و وابسته بودن رشد و پیشرفت هر کسب کاری به تولید محتوا تصمیم گرفتیم که یک دوره آموزشی متنی به صورت کامل و جامع در چندین قسمت  درباره تولید محتوا به صورت اصولی و رایگان منتشر نماییم.

در این دوره به ابتدایی ترین موارد مانند این که تولید محتوا چیست –هزینه تولید محتوا –تولید محتوا در اینستاگرام-چگونه تولید محتوا کنیم-تولید محتوای الکترونیکی و موارد پیشرفته تر و حرفه ای تر که شاید تا کنون در هیچ سایتی مشاهده نکرده باشید در زمینه تولید محتوا بپردازیم و شما در پایان این دوره رایگان بتوانید به صورت اصولی یا برای خود  تولید محتوا نمایید یا برای دیگران و از این طریق به درآمد بسیار عالی و خوبی برسید.

نکات تولید محتوا

نکاتی در رابطه با تولید محتوا

 

آیا می دانید  هم اکنون شرکت ها و کسب کارهای زیادی هستند که هر ماه برای کسب کار خود ماهانه ۵ الی ۶ میلیون برای تولید محتوا هزینه میکنند؟

آیا می دانید محتوای سبز چیست و می تواند چه نقشی در رتبه و بازدید سایت شما داشته باشد؟

آیا می دانید شوک محتوایی چیست؟

آیا می دانید بازاریابی درونگرا چیست؟

آیا می دانید معیارهای موفقیت بازاریابی محتوایی چیست؟

آیا می دانید چرخه عمر محتوا چیست؟

آیا از پرسونای مخاطب که از اصول تولید محتوا و بازاریابی محتوایی است چیزی میدانید؟

آیا می دانید چگونه محتوای سبز تولید کنید؟

ما در این دوره به تمامی موارد بالا و موارد کلیدی بسیاری در زمینه تولید محتوا خواهیم پرداخت که شما با فراگیری اصولی این موارد به تولید کننده حرفه ای محتوا و بازاریاب حرفه ای محتوا تبدیل خواهید شد.

اهمیت تولید محتوا

مثالی درباره با رابطه گوگل –کاربران گوگل –تولید کنند گان محتوا

اگر بخواهیم یک مثال ملموس و قابل درک درباره اهمیت تولید محتوا برای موتورهای جستجو از جمله گوگل بزنیم به این صورت میتوانیم بگوییم

شما پدر یک خانواده را تصور کنید که چه تعصبی نسبت به فرزندان خود دارد و همیشه در تلاش است که بهترین ها  در هر زمینه ای چه از خوراک و پوشاک و بقیه موارد را برای فرزندان خود مهیا کند.

گوگل و بقیه موتورهای جستجو نیز چنین تعصبی را نسبت به کاربران خود دارند و به وسیله الگوریتم های خود محتواهایی که تولید می شود را پالایش و فیلتر میکنند و همیشه سعی میکنند محتواهای خوب و مفید را در رتبه اول در دسترس کاربران خود قرار دهند و محتواهای غیر مفید و تکراری را حذف و حتی سایت های تولید کننده آنها را پنالتی و جریمه میکنند و سایت های تولید کنند محتوای خوب و مفید را در نتایج ابتدایی قرار می دهند و در دسترس کاربران قرار میدهند.

شاید با این مثال به اهمیت تولید محتوا پی برده باشید و فهمیده باشد جهت در دسترس قرار گرفتن کاربران در موتورهای جستجو و دیده شدن  باید  و الزاما بتوانید محتوایی مناسب و مفید برای کاربران آنها تولید کنید

ولی تولید کردن این محتوا اصول و قوائدی دارد که در بخش های بعدی آموزش به صورت کامل و گام به گام  به آنها می پردازیم پس درادامه همراه ما باشید……….

مطالعه بیشتر