چگونه با تولید محتوا اصولی گوگل را فروشنده خود نماییم|قسمت یک

تعریف تولید محتوا و این که تولید محتوا چیست؟

اگر بخواهیم یک تعریف ساده و قابل درک از تولید محتوا داشته باشیم و این که تولید محتوا چیست می توانیم بگوییم هر آنچه برای انتقال پیام به کاربر استفاده می شود را تولید محتوا گفته می شود

به طور مثال اگر شما پشتیبانی و پیگیری مشکلات خوب را در سایت خود به مشتریان ارائه بدهید دارید به مشتریان خودتون پایبند بودن به خدمات پس از فروش را به مشتریان انتقال میدهید و این نیز خود یک محتوا است.

انواع تولید محتوا

انواع تولید محتوا به طور کلی

به طور کلی اگر یک تقسیم بندی داشته باشیم تولید محتوا به سه دسته تقسیم می شوند:

۱-محتوای متنی

۲-محتوای تصویری (عکس – ویدیو)

۳-محتوای صوتی(پادکست)

اهمیت تولید محتوا

چرا محتوا مهم است؟

محتوایی که تولید می کنید معرف شما است و در ذهن کاربر با خواندن و دیدین و یا شنیدن محتوای شما میزان تخصص و تسلط شما بر حرفه شما شکل می گیرد و شما به صورت مستقیم از طریق تولید محتوا  با کاربران تعامل دارید و یکی از ابزار مهم برای تبدیل کردن بازدید کننده سایت به کاربر سایت و مشتری سایت تولید محتوا اصولی است و همچنین شما برای قرار گرفتن در رتبه اول موتورهای  جستجو نیاز به محتوای خوب و اصولی دارید.

اهداف تولید محتوا چیست؟

۱-شخصی:فرد می تواند برای خودش تولید محتوا نمایند مثل شخصی که عکس میگیره و داخل اینستاگرام می گذارد

۲-سازمانی: فرد برای پرسنل داخل شرکت خود محتوای آموزشی تولید می کند

۳-معرفی کسب کار : فرد برای معرفی کسب کار خود به دیگران اقدام به تولید محتوا می کند

۴-فروختن محتوا : فرد جهت فروختن اطلاعات خود به دیگران اقدام به تولید محتوا می کند مانند سایت های فروش آموزش های گوناگون

 

بازاریابی محتوایی چیست؟

اگر بخواهیم یک تعریف از بازاریابی محتوایی داشته باشیم به فرآیند تولید-عرضه و اشتراک گذاری محتوای تولید شده در جهت حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید را بازاریابی محتوایی می گویند.

یک نکته: کانتنت مارکتینگ بخشی از دیجیتال مارکتینگ است که در قسمت های بعدی به آن خواهیم پرداخت و آن را بررسی خواهیم کرد

مطالعه بیشتر